Skal bare.....

Hei!



En side til inspirasjon,håper eg.

Kortlaging, Scrapping, Papirhobby, Decoupage, Heklede prosjekter, kaffepose vesker, risnisser, gavebokser i alle varianter laget av f.eks papir eller hermetikkbokser og mange andre sprø ideer.

Denne siden viser litt av ka eg "stuller" med i min hobby verden,og dermed hva som får fart på fritiden min.

Men siden eg nok er litt som han Albert Å ...du vet.

Og litt som han vingle Petter så skal eg bare......først. Eller skal eg ......før det? Men først skal eg bare.... . . . . .visst eg får bestemt meg da. .



fredag 25. juni 2010

Papir sko-Forslag, egen design- ikke ferdig pyntet.

Hei Svigersøster!
Her har du ett forslag til sko.
Klæm

4 kommentarer:

  1. Den e knaillfin, syns ikke du treng mere pynt på hvis du skal ha tag e.l inni;o)

    SvarSlett
  2. Jeg skal ha konfirmasjon og hadde på forhånd bestemt meg for å ha sko til bordkort. Ikke helt lik din.
    Så får jeg bare ikke til å lage hæl. Har prøvd utallige alternativer nå. Høy,lav,firkantet,rund,kjegleformet...
    Kan jeg få spørre hvordan du har laget hælen på denne skoen??
    MVH Ellen Karin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Jeg har ikke sett dette spørsmålet før nå, sorry!
      Eg snurret kortet som til en kremsprøyte.Før det scorer jeg papiret på 2 steder der jeg vil ha den flat. Lykke til håper du har fått det til.Klæm

      Slett
  3. hei!
    jeg syns skoen du har laget er helt fantastisk. jeg skal lage bordkort til min søster som fyller 18år. og jeg lurte på om du ville dele hvordan du lagde din sko. altså malen.

    SvarSlett